25 LAT Z PASJĄ DLA HANDLU
SEMINARIA PRAKTYCZNEGO MARKETINGU SC

Controlling zewnętrzny

CONTROLLING ZEWNĘTRZNY- "BAROMETR KLIENTA"

Nasza firma jako pierwsza na rynku wprowadziła tzw. system controllingu zewnętrznego, dzisiaj powszechnie znany jako system tzw. akcji anonimowego klienta. Controlling zewnętrzny został wprowadzony w życie po raz pierwszy w 1997r. w Społem Białystok oraz 
Społem Kielce i był bardzo konsekwentnie realizowany przez przeszkolonych pracowników różnych działów ww firm. Nasza firma wprowadziła skutecznie controlling zewnętrzny w ok. 40 firmach handlu detalicznego.

Od 2005r na rynku pojawiły się firmy zewnętrzne proponujące akcję tzw. anonimowego klienta. Polecaliśmy naszym klientom tę usługi tak długo, dopóki "anonimowy" okazał się "zbyt powierzchowny". W związku z powyższym firma Seminaria Praktycznego Marketingu w 2009r.podjęła prace organizacyjno-przygotowawcze, aby jako pierwsza firma szkoleniowo-consultingowa zaproponować swoim klientom System Controllingu Zewnętrznego /Barometr Klienta/.
Od 2010r. przeprowadziliśmy ponad 520 sesji controllingu zewnętrznego oraz wprowadziliśmy w życie Księgę Standardów
w ponad 50 firmach handlu detalicznego. W ramach 520 sesji controllingu zewnętrznego dokonaliśmy oceny personalnej ok. 55 tyś. sprzedawców, z których 750 osób otrzymało dyplom z nadaniem tytułu "Top Sprzedawca" oraz nagrody materialne. W 2013 roku dokonaliśmy optymalizacji pracy pocontrollingowej poprzez wprowadzenie do Księgi Standardów nowych rozdziałów dotyczących rozmowy poocennej, procedur motywacyjnych i szkoleń wewnętrznych

Wszystkie firmy zdecydowały się na kontynuację współpracy
szkoleniowo-controllingowej w ramach zaproponowanego systemu z 2013r.

Akcje są przeprowadzane przez fachowców naszej firmy i obejmują następujące płaszczyzny:
                                                                                                       

q       ogólna orientacja na klienta w jednostce handlowej

q       przestrzeganie zasad ekspozycji ze szczególną koncentracją na grupach towarowych świeżych

q       controlling personalny

      
Celem Barometru Klienta jest :

q       podniesienie poziomu obsługi

q       poprawa ekspozycji i gotowości sprzedażowej

q       stworzenie zdrowej rywalizacji w sieci

q       wybór sprzedawcy miesiąca i jednostki handlowej sieci z zastosowaniem motywacji pozytywnej (nagród)

q       pogłębienie wiedzy fachowej poprzez bardzo szczegółową prezentację wyników controllingu, która jest jednocześnie szkoleniem.

   

 


 
Strona głównaHistoria FirmyOferta szkoleniowaControlling zewnętrznyNasi klienciKontakt