25 LAT Z PASJĄ DLA HANDLU
SEMINARIA PRAKTYCZNEGO MARKETINGU SC

Oferta szkoleniowa
  • TRENING PROWADZENIA ROKOWAŃ HANDLOWYCH                               
  • TRENING TECHNIK SPRZEDAŻY -PROGRAM 1 DNIOWY                   
  • TRENING TECHNIK SPRZEDAŻY- PROGRAM 2 -DNIOWY                    
  • TRENING TECHNIK SPRZEDAŻY- ZAJĘCIA WARSZTATOWE            
  • TRENING GRUPY TOWAROWE ŚWIEŻE                                                
  • TRENING ZARZĄDZANIE  PERSONELEM                                                 
  • TRENING ZARZĄDZANIE  ASORTYMENTEM                                   
  • TRENING ROZMOWA POOCENNA (1 DZIEŃ)                                   
  • TRENING ROZMOWA POOCENNA (2 DNI)                                    
  • TRENING DBAŁOŚĆ O RENTOWNOŚĆ –PODSTAWOWY OBOWIĄZEK KIEROWNIKA JEDNOSTKI OBJAW IDENTYFIKACJI Z FIRMĄ                                    
  • TRENING TWORZENIA REZERWY KADROWEJ/                                                                
    • SEMINARIUM  ZARZĄDZANIE CZASEM                                         
    • SEMINARIUM TWORZENIE ZESPOŁU - KOMUNIKACJA                     
    • SEMINARIUM MOTYWACJA PODSTAWĄ SUKCESU
    • SEMINARIA WYJAZDOWE-USTROŃ (POŁACZONE Z REKREACJĄ)  

      Do tej pory w Ustroniu odbyły się Seminaria o poniższej tematyce :
    • Globalizacja oraz nowe trendy w handlu detalicznym w aspekcie poszerzenia  Unii Europejskiej 
    • Rozmowy roczne z dostawcami oraz zarządzanie sprzedażą akcyjną i  tematyczną art. przemysłowych i spożywczych
    • Zakres czynności kierownika jednostki handlowej – szczegółowe zadania i obowiązki – cel – rentowność sklepu
    • Zarządzanie ceną, analiza dostawców i produktów oraz optymalizacja    prezentacji towarowej –cel – poprawa rentowności
    • Strategia w handlu detalicznym – perspektywy do 2010
    • Kompleksowość analiz warunkiem sukcesu handlowego
    • Nowe wyzwania w handlu w dobie kryzysu gospodarczego 
    • Nowe instrumenty wspomagania sprzedaży w polityce asortymentowej
    • Procedury optymalizujące procesy sprzedaży,zasady prowadzenia rozmów dyscyplinujących oraz zarys Księgi Standardów                   

 
Strona głównaHistoria FirmyOferta szkoleniowaControlling zewnętrznyNasi klienciKontakt